Anda Adam Divort

Confirmarea venit de la soțul Andei Adam care a recunoscut că fosta sa parteneră este o femeie liberă și că are dreptul să facă orice își dorește. Artista se afla intr-o vacanta in Egipt acolo unde si-a etalat formele apetisante intr-un costum de baie minuscul de culoare roz.


Anda Adam Divorțează Soțul Artistei Confirmă Despărțirea E Liberă Să Facă Orice Click Mobile

Gurile rele au speculat faptul că una dintre cele mai iubite prezentatoare TV din România ar fi în prag de divorț deși nu au dat până acum semne că ar avea probleme în cuplu.

Anda adam divort. Când am plecat de-acasă la 20 de ani am devenit vegetariană. Smiley și Gina Pistol prima apariție alături de micuța Josephine. Vedeta a ales sa faca reclama unui parfum dupa cum chiar ea a marturisit intr-o postare pe Instagram.

Pentru că nu a putut gestiona singură toată avalanşa de emoţii cu care a venit divorţul la pachet Diana a apelat la un terapeut. Atunci am început să spun tot felul de prostii M-am născut fără să fiu carnivorăAi mei m-au forţat să mănânc carne. Dupa cateva luni in care s-a tot zvonit ca au divortat sotul vedetei Sorin Nicolescu a oferit primele declaratii despre aceste speculatii.

În cadrul unui interviu oferit în exclusivitate pentru Antena Stars cântăreața i-a transmis tatălui băieților ei că se va căsători înaintea ca el să ajungă la altar cu actuala lui iubită. Motivul pentru care nu mai poate rămâne alături de soțul ei. Sorin Niculescu nu e supărat pe artistă.

Anda adam divort iubit sorin andrei nicolescu. Citeste si Motivul pentru care Cristian Ţânţăreanu a afirmat despre Anca Ţurcaşiu şi fostul ei soţ că ar fi frecventat cluburi de swingeri. Vedete Meghan Markle The Bench prima carte pentru copii scrisa de Meghan Markle care a fost lansata marti in Regatul Unit nu a reusit sa ajunga in topul celor mai bine vandute aparitii editoriale conform newsro.

Despre cine este vorba de fapt și ce spune vedeta Kanal D. Cum i-am surprins pe cei doi pe Calea. Anda Adam s-a încordat la piscină alături de iubitul ei.

Anda Adam prinsă în fapt cu un alt bărbat. Cei doi au fost văzuți în parcarea mall-ului din Băneasa. Azi soțul Andei Adam a făcut anunțul oficial într-o emisiune tv.

Artista și brunetul misterios au fost protagoniștii unor scene demne de filmele cu spioni au transmis fotoreporterii de pe teren. Marti 08 Iunie 2021 ora 1726 Razboi intre ducese. Claudia Pătrășcanu aruncă bomba în showbiz-ul autohton.

Sorin a marturisit ca Anda Adam este o femeie libera nu a spus insa clar ca au divortat insa dupa cum reiese din. Momente de groază pentru Simona Gherghe. O nouă zi un nou scandal în showbizul românesc.

Volumul nu a intrat in top 200 Amazon UK in ziua lansarii in. Frumoasa brunetă a făcut declarații incendiare despre fostul ei soț Gabi Bădălău. Ce a pățit vedeta în timpul vacanței de la Paris.

Sotul Andei Adam a lamurit tot. În mod normal depresia se poate declanșa până în 24 de ani la un episod traumaticLa mine a fost la 30 pentru că am divorțat. Anda Adam a implinit de curand 41 de ani dar acest lucru nu o impiedica sa lase la parte orice inhibitii mai ales cand e vorba despre fotografii.

Cine are mușchii mai mari dintre cei doi. Eu am fost norocoasă pentru că nu am ajuns în depresie dar am trecut printr-un episod depresiv stări depresive. Alexandra Stan rupe tăcerea după zvonurile de divorț.

Ilie nastase ioana nastase Ioana Năstase divort tenismen. Vedeta vizibil îngrijorată că ar putea fi văzuți de ochii curioșilor era atentă la fiecare pas. Anda Adam și Sorin Niculescu nu mai formează un cuplu.

Meghan Markle a primit o lectie dura de la Kate Middleton.


Adevărul Despre Divorțul Dintre Anda Adam și șotul Ei Detalii Halucinante Youtube


Anda Adam A Vorbit La Antena Stars Despre Divorțul De Soțul Ei El Este Detașat De Subiect Spynews Ro


Anda Adam A Divorțat In Secret Dovezile Care Arată Clar Că Artista și Sorin Nu Mai Formează Un Cuplu Stiri Vedete Si Evenimente Viva Ro


Anda Adam Primele Declaraţii Despre Divorţ Eu Am Fost Foarte Realistă Pentru Că Nu Ajută Să Te Minţi Singur


Anda Adam și Sorin Nicolaescu Divorțează Care Este Motivul Despărțirii


Exclusiv Am Aflat Motivul Posibilului Divorț Dintre Anda Adam și Soțul Ei Totul Se Trage De La Condamnarea La Inchisoare A Lui Sorin Impact


Anda Adam Iși Anunță Divorțul Semnul Despărțirii Iminente


Anda Adam Primele Declarații După Ce S A Spus Că A Depus Actele De Divorț Eu Acum Sunt Cu Evelin


Anda Adam A Divorțat In Secret Dovezile Care Arată Clar Că Artista și Sorin Nu Mai Formează Un Cuplu Stiri Vedete Si Evenimente Viva Ro


Anda Adam Primele Declarații După Ce S A Spus Că A Depus Actele De Divorț Eu Acum Sunt Cu Evelin


Anda Adam A Divorțat In Secret Dovezile Care Arată Clar Că Artista și Sorin Nu Mai Formează Un Cuplu Stiri Vedete Si Evenimente Viva Ro


Anda Adam Adevarul Despre Divort Nu Am De Ce Sa Ma Feresc Info Actual


Anda Adam Vorbește Pentru Prima Dată De Divorț Nu Mi E Frică Impact


Anda Adam Primele Declarații După Ce S A Spus Că A Depus Actele De Divorț Eu Acum Sunt Cu Evelin


Divorțează Anda Adam Artista A Incetat Să Mai Poarte Verigheta Stiri Mondene


Anda Adam și Soțul Ei și Au Spus Adio După Cinci Ani De Căsnicie Iata Detaliile Care I Au Dat De Gol Pe Cei Doi Kanal D Romania


Anda Adam Primele Declarații După Ce S A Spus Că A Depus Actele De Divorț Eu Acum Sunt Cu Evelin


Anda Adam Adevărul Despre Pensia Alimentară Ce Spune Despre Divorț


Anda Adam Prinsă In Fapt Cu Un Alt Bărbat Zvonurile Divorţului De Sorin Nicolescu Reale Foto Exclusiv Impact

close